Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 7 oktober 2014

avd 78 D

Ja då är jag här igen och cellgiftsbehandling nr5 ska göras imorgon vet inte varför det gjordes idag.......HB låg på 110 och CRP på 27 så jag har nog en förkylning i kroppen jag också.......va inte kul att åka hemifrån idag,Ville va ledsen och ville inte att jag skulle fara in, fick förklara att jag måste få min medicin annars är det inte så bra....och jag tror han förstod.......så det han sa tillbaka va....Bara du kommer tillbaka så ♡♡♡♡♡ bra att han fick ny mobil för nu kan vi sms'a till varandra.....när jag kommit in på mitt rum idag så kom sköterskan och frågade om hon fick tala om för någon som sökte mig att jag va här....och det fick hon och vilken härlig överraskning det blev...... Lea va det som kom och hälsade på hon hade varit på mottagningen och träffat sin läkare för att få besked efter sin röntgen och jag blev så glad för hennes skull för det va glädjande besked att cancern inte växt så medicinen hon tar hjälper.....Grattis till dig Lea....... det va mysigt att få tjattra ett tag med dig...... sen efter Lea gott somnade jag och sov i 2/3 timmar helt slut. Sen har jag stickat på Ebbas top....... och nu är jag så trött så trött så ☆Godnatt☆ på er ♡

1 kommentar:

  1. Jag förstår Villes oro och att han blir ledsen när du måste åka till sjukhuset. Tur att han kan hålla kontakt med dig via sms nu ❤️
    Kram fina du och vilken lycka att medicinen hjälpt Lea.
    ❤️✨❤️✨❤️✨❤️

    SvaraRadera