Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 9 oktober 2014

Hemgång idag ♡♡♡

Trots illamående och trötthet fick jag åka hem direkt efter lunch , ganska skönt när det va överbeläggning på avdelningen och så fick dom en plats till ngn som låg som det extra hjulet på salen.....jag har ju mina underbara tjejer från Hemsjukvårdsteamet som kommer och håller koll på mig........Hoppas det är lugnare på avdelningen vid nästa behandling om tre veckor..........Sissi blev superglad när jag kom hem och har följt efter mig hela dan.......jag sov middag i 2-3 timmar på eftermiddan och då låg Sissi med mig hela tiden......har haft ett sjujäkla jobbigt illamående och önskar och hoppas det inte är likadant i morgon så nu önskar jag er en ☆Godnatt☆

6 kommentarer:

  1. Skönt att du fick åka hem ❤️
    Hoppas att du inte mår lika illa i morgon.
    Kram och sov gott 💙✨💙✨💙
    Anki

    SvaraRadera
  2. Skönt o få åka hem! Ja lilla Sissi ingår nog i ditt Hemsjukvårdsteam! Ser till att du vilar ordentligt! Hoppas du mår bättre idag. Kantänka mig att dina tvåbenta blev också glada! ♡ Sirpa

    SvaraRadera
  3. Åh va henskt att må så illa...hoppas verkligen det försvinner snabbt snabbt! Lilla Sissi ser henne framför mig💗kram Gunilla. ..Tack för titten hos mig,blev såå glad!

    SvaraRadera
  4. Du är snabb i "vändningarna". Hoppas nu att det intensiva illamåendet också är snabbt övergående. Det var nog flera som blev glada över att du var hemma igen. Kram

    SvaraRadera
  5. Skönt att du fått åka hem hoppas att du slipper illamåendet å får ha det skönt där hemma Kryapåkramar till dig.

    SvaraRadera
  6. Tänker på dig. Jag har också en liten hundtjej och vet att det är den bästa kompisen man kan ha. Hon gör sig aldrig till och är alltid så lojal. Känner på sig när man är ledsen och vill bara trösta. Jag är glad att du har en sån liten kämpe till stöd, förutom din familj. Sköt om dig. Kram!

    SvaraRadera