Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 30 oktober 2014

78 D

Kom upp på avdelningen vid 10 och lyckades först få en plats klockan 13.30...... tur man har stickningen med sig.... hamnade på en fyrbäddssal tillsammans med 2 trevliga tjejer.......den fjärde personen är en förvirrad gammal tant..........som jag hoppas kommer att sova inatt........har haft det jobbigt med hostan idag,blir alltid värre när jag kommer upp på sjukhuset....det blev ingen behandling idag.....för först ska det göras en isotop röntgen av hjärtat för att se att hjärtat klarar cellgiftsbehandlingen.......klockan 8.10 har jag tid ..........sen är jag så glad att barnbarnet Tuva fastnat för stickning och duktig är hon är så stolt att lite av mina gener visar sig ♡♡♡♡♡...... nu ska jag släcka ner och försöka sova....... ☆Godnatt☆



4 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en god natts sömn så att varken den gamla damen eller din hosta stör dej. Lycka till med behandlingen . Hoppas det går bra så att du snart är hemma igen hos familjen. KRAM /Anette i Ystad

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt visar bra så du får behandling och inte mår illa. Då är du snart hemma igen. ♡♡♡. Kram Laila.

    SvaraRadera
  3. Den "gamla vanliga" salen alltså? Konstigt det där att hostan blir värre på sjukhuset. Förstår att det blir att vänta på isotop svaret innan det blir någon behandling, men men det är ju skönt att de är noga och följer upp behandlingen. Tänker på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt är bra med ditt hjärta så du får din behandling idag. Kram från Skåne

    SvaraRadera