Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 2 oktober 2014

Den ger sig inte

Den förbenade sega slemklumpen gäckar mig hela tiden.....blir alldeles kall när jag hostar till ibland och det känns som om slemmet ska täppa till, jag inhalerar så mycket jag kan av både medicinerna och natriumkloriden.....är det ngt som är läskigt så är det dessa slemklumpar...... idag for Linnéa och Ebba iväg in till stan med 12 bussen för att åka till Tobias och va där till på lördag.....jobbigt när jag blir själv hemma om en sån där slemattack sätter in........men jag hoppas det håller sig lugnt....skönt att det bara är en dag kvar i veckan ,för Ville känns inte 100 med sin hosta och det heller.....och så har han fotbollscup på Lördag också,då ska Emma vara med honom där för pappan skulle köra långlopp på rullskidorna på lördagförmiddag........Har stickat på koftan till Isak och den kommer bli så himla läcker,är så fina gladfärger i nystanen, blev mycket förtjust i det garnet, har bara ärmarna kvar nu så jag hoppas att den blir färdig till på Söndag då jag och Linnéa ska på klädparty hos Sara......ska sticka varsin kofta till Saras svägerskas två små tjejer också så småkusinerna på Simons sida kan matcha varandra ♡♡♡♡♡ nä nu ska jag och min lilla älskade Vovvsing göra oss iordning för att sova......Älskar min lilla söta vovve, är så himla glad att ungarna och Syster Yster fixade henne åt mig.....är så tråkigt att det snart är dax att åka ifrån henne igen för cellgiftsbehandlingen.... =( nu önskar jag ☆Godnatt☆

1 kommentar:

  1. Tur att du har din fyrbenta dotter som finns där för dig. Jobbigt med slemklumparna men du tar ju både mediciner och natriumkloriden så du ska nog hålla slemklumpetrollen i schack. En liten skyddsängel finns där bara för dig och ger dig styrka och mod när rädslan kommer över dig. Sov gott kram Sirpa

    SvaraRadera