Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 4 oktober 2014

Parkcupen 2014

Då va det Villes tur i syskonskaran att spela med sitt lag i Parkcupen inne i Årsta......Pappan for iväg tidigt för att köra ett 5 milspass på rullskidor......så snälla Sara fick hjälpa till att skjutsa in Ville till cupen där snälla Emma väntade för att vara med tills pappan gjort sitt rullskidepass och kunde lösa av Emma.....som skulle ha gäster på eftermiddagen....så jag va helt solokvist här hemma och lyckades sticka färdigt Isak's kofta ,helnöjd med den.....ska ta en bild imorgon.... Så nu har jag börjat med en volangtop till Ebba i skiraste rosa ........När pappan och Ville kom hem va det snabbt byta om för vi va bjudna på fika hos Emma och Lars....där även Lars mamma med sambo skulle vara, så kul att få träffa Lars föräldrar....visste först inte om jag skulle kunna åka in till dom för slemmet va väldigt jobbigt natten som va och idag.......men jag åkte och lyckades inte få ngn attack när vi va där......måste fråga om jag kan få en inhalator som jag kan lätt ha med mig i handväskan för det skulle kännas lite tryggare......att veta att jag kan inhalera om det kniper...... Linnéa och Ebba kom hem på eftermiddan och superförkylda bägge två......och Ville hostar så man tror han ska hosta loss lungorna.......nä nu ska vi göra oss iordning för natten och sussa, imorgon ska vi åka och fika hos Sara hon skulle egentligen haft barnklädesvisning men folk hoppade av så vi blev för några som skulle komma och då ville inte säljaren ha nån visning.....så Sara ville att vi skulle komma och fika ändå, och det gör vi......nu vill jag önska er en ☆Godnatt☆

1 kommentar:

  1. Självklart måste du få en inhalator som du kan ha med dig...tycker jag. Hoppas det går att ordna så att du kan känna dig trygg och kan åka iväg o träffa folk. Bra för pappan att få lite egentid....5 mil det är inte lite det. Härligt när en storfamiljs logistik fungerar så Ville kom iväg till sin fotbollscup. Fotboll är viktigt! Ha en bra söndag! Sirpa

    SvaraRadera