Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 13 oktober 2014

ännu en dag i må illa tecknet

Jobbigt att det inte vill släppa....... men det blev en fin måndag....fick oväntade besök......först på förmiddan dök äldsta dottern Malin upp för lite prat och handarbete......mysigt, det gör vi om........på eftermiddan dök Tim med flickvän upp för en fika, Tim köpte sunborn av Hemglass och det kunde jag få i mig lite av.....sen kom Emma hem med pappan efter jobbet för lite mys, fick sig även lite middag......lagom till hon skulle gå ut till bussen så skulle Hemsjukvården åka här ifrån så hon fick skjuts ut och slapp gå ut i mörkret.....Philip va duktig idag och hade köpt sig en ordentlig vinterjacka.....i tid innan värsta kylan kom, duktig kille ♡ i går fick jag min Sandostatin lar spruta och idag va det dax för byte av nålen på min port......fick även hem ett recept på en portabel inhalator som jag ska hämta ut på apoteket, så skönt att det gick så fort att få det.......ny inläggning med behandling blir 30/10 + 2 dgr...... har ju haft så jobbigt med att få i mig något efter denna cellgiftsbehandling, både fast föda och dryck har varit jobbigt.....men ikväll lyckades jag peta i mig 3 skorpor med mycke smör...... Har stickat på Ronjas kofta så nu är det bara ärmarna kvar och hoppas bli färdig med dom imorgon........ nu ska jag och Sissi bus mysa ner i myslådan ♡♡♡ ☆Godnatt☆

5 kommentarer:

  1. DU ÄR enastående du gumman min 💜 kram.o gonatt..Gunilla

    SvaraRadera
  2. Skorpor med smör är mums för kropp och själ. Fortsätt krya på/ Anette i Ystad

    SvaraRadera
  3. Hoppas du sover sött nu och att din tisdag blir något bättre än dom sista dagarna.
    Härligt att du lyckats få i dig både glass och skorpor 👍
    Kram ✨💙✨💙✨💙
    Anki

    SvaraRadera
  4. Usch för illamående, måtte det släppa snart. Du är en fantastisk kämpe! Styrkekramar

    SvaraRadera