Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 17 oktober 2014

kiss prov

Höll på att glömma bort att jag skulle ta ett urinprov direkt på morgonen....... När Hemsjukvården kom tog dom prover men allt va bra......inget som syntes....så vi ska avvakta ngn dag och ta nytt sen...... ikväll när dom kom så hade läkaren på Teamet sagt att jag skulle lämna blodprover för att se hur CRP låg och hur dom vita blodkropparna va...... så intressant att se imorrn..... magen vände ut och in i morse igen, fattar inte varför......fick hem så fina paket med underbara mjuka garn nystan......Baby Merino...... Stickar ju en pullover åt Calle nu och det är inga små stycken längre så det tar lite tid, men fick bakstycket färdigt på förmiddan......hoppas han kommer bli nöjd med den.........ikväll är pappan på galej på slottet......så vi har haft en lugn kväll här Linnéa och jag mumsade lite smörgåstårta, ja hon mumsade inte så lite....... men nu är jag trött och ska bädda ner mig ...... önskar er en riktigt ☆Godnatt☆

1 kommentar: