Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 22 oktober 2014

pullovern färdig......

En lika hostig natt som vanligt......tycker nästan hostan blivit värre men det är inte lika illasmakande slem som för ett par dagar sedan........har kännt mig frusen hela dan i dag.....Sissi och jag har slagits om värmekudden....hon vill ligga på den så fort hon ser den...lilla tokfian.......idag kom Hemsjukvården senare än vanligt...blir som en befrielse när dom kommer och tar bort droppet......fick hem lite knappar och sidenband idag, så nöjd med dom vunna buden på Tradera.....Sen blev jag färdig med Calles pullover men bilden jag tog på den visar inte rätt färg för den är riktigt turkos, så fin glad färg.......så då satte jag igång med en volangkofta till Erica......nu ska jag fixa till inför natten ......önskar er en ☆Godnatt☆

3 kommentarer:

  1. Hoppas hostan ger med sig men det verkar ju gå åt rätt håll så jag håller mina tummar att du blir av med hostan. Kraaaaam Sirpa

    SvaraRadera
  2. duktiga, duktiga du!!!!!!

    mommo till 7

    SvaraRadera