Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 20 oktober 2014

vilken jäkla smäll

Ja nog med att man inte kan sova pga hostan så när man äntligen slumrat till så utbryter värsta åskovädret....trodde hjärtat skulle stanna......så det blev inte så många timmars sömn.......i dag va det dax att ta prover och byta nålen i porten så skönt för då slipper jag nålen under dan,huden får luftas..... en läkare va med för att kolla hur jag mådde och lyssna på lungorna....Linnéa och Ebba for iväg vid lunch till Ebbas första tandläkarbesök vilket gick bra....stickade på Calles pullover och nu är det bara en 1/2 ärm kvar sen ska jag sticka en volangkofta till Erica.......när sjukvårdsteamet kom på kvällen så fick jag reda på provsvaren och CRP va på 28 hade varit 30 i helgen, HB va 108....... gjorde lite ont att sätta tillbaka nålen...är lite röd precis där nålen sticks i........men nu känns det okej....... pappan kom hem sent idag för han va på styrelsemöte för Fyrishov......nu ska vi bädda ner oss ☆Godnatt☆ önskar jag er ♡

2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir en lång natt med god sömn...
    /Tina

    SvaraRadera
  2. Gonatt finaste Bettan..o lilla Sissi 💗 Gunilla

    SvaraRadera