Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 8 november 2011

Övekörd av en traktor....????????

så känns det i kroppen idag........vet inte om det har att göra med alla spänningar man gått med nu ett tag.......för man får hoppas att man inte blir sjuk med ngt annat nu också......ngt som jag märkt av att det inte stått rätt till är ju viktnedgången....just nu stannar vågen på 47,9....men jag har ju aldrig vägt över 55 förutom när jag väntat ungarna....men med min längd på169 centimeter är det ju lite väl lite kanske......I dag är Ville hemma och sällskapar med mig.......skönt att ha honom hemma så tankarna landar på annat också.....är så himla lycklig för att han finns Mammas älskade Lillunge <3.......För en stund sen kom Linnea upp också......så då gjorde jag chokladpudding åt oss som vi ska ta om en stund.....I dag har Linnea önskat middagen....Tacoköttfärslimpa med tärnad potatis runt om,jättegott......nu ska jag ta mig en kopp kaffe =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar