Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 24 november 2011

Inga fler obehagliga samtal. .......



efter sjukhusbesöket så fick jag en trevlig överraskning genom min Syster Yster som kom över med världens häftigaste pläd till mig som fryser hela tiden....så läcker va den.....Linnea fick agera fotomodell....den har ärmar så jag kan sticka med den på mig =)) Sen va det dax att hämta hem lilla Hjärtat och som sällskap fick jag Tim & Ludde med mig......Philip har varit hemma några dagar och idag misstänkte jag att han va på väg att få halsfluss...ringde 1177 och fick en tid på kvällen till honom....eftersom jag ska genomgå min canceroperation på Måndag så har jag ingen lust att bli sjuk nu,och ha en smittande son hemma....han fick penicillin efter rådande omständigheter även om proverna inte visade ngt just nu....men han va väldigt tjock i halsen.....Fick även mysigt fikabesök av dotter Malin & Syster Yster på kvällskvisten....va skönt att få tjattra lite......nu ska här förberedas inför morgondagen då jag ska till Ackis på inskrivning och provtagningar......USCH......det börjar närma sig.......men hoppas det går fort så jag får hem och förbereda Lilla Hjärtats 6-årsdag........Tänk han blir 6 hela år imorrn !!!!!!!

1 kommentar: