Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 21 november 2011

Jobbiga funderingar.............


Varför kommer alla tankar och funderingar mot kvällen.......är ju som sagt väldigt skraj för doktorer....har aldrig haft med dom att göra och nu drabbas man ....känns som om allt på en gång........massa provtagningar,spring på sjukhus,operation, m.m. Och jag som har så lätt för att tuppa av bara av att se blod......hu...........och sen kommer det hur det ska gå för dom här hemma.......med allt........eftersom jag skött markservicen då vi valt att jag jobbar halvtid och funnits här för ungarna när dom slutat lekis & skola......kommer jag att komma hem till ett fullständigt kaos efter operation....kommer jag att orka med det........som hatar skit,och dammsuger mer än gärna,dammar,torkar av bord och bänkar stup i kvarten.....hatar skitiga spisar........man kanske skulle ringa in ett städbolag innan man åker hem =)))) men många av dom är inte heller så nogranna av sig tyvärr....nä nog med tunga tankar......Lilla hjärtat har börjat leka med ALLAsina carsbilar igen efter att ha fått cars2 filmen så leks det för fullt med dom igen.....han fick ju komplettera sin samling med några nya idag också.......sen fick han en ny nattpyjamas idag också som hade "Lysa i mörkret" tryck ......och den tyckte han va bra läcker......Middagen idag blev makaronilåda som ALLAåt med god aptit

2 kommentarer:

  1. Tankarna kommer ju när det blir tyst och lugnt...men du ska se att de kan om de måste :)
    Du får kisa lite och ta på skygglappar annars, för ditt fokus nu ska vara att bli frisk! En smutsig spis kan du ta tag i sen när du mår bättre <3
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hyr in ett städbolag tycker jag! Skönt att slippa tänka på det, och att "låta det vara" funkar ju inte riktigt, då bli man ju bara stressad över hur det ser ut... Puss och kram på mamman!

    SvaraRadera