Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 2 november 2011

Semester..................

Platt-tjyven =))

MIN PLATTA =)

Vaknade lika tidigt idag med,fast jag skulle kunna legat kvar då jag har semester......upp och tog en kopp kaffe 05.30 och spelade lite Word Feud..........sen va det bara att röja .....det vanliga genomköret i huset.......Pappan och Ville for iväg in till Nickis lekland vid 10.00 och då dök Mia Fia upp och höll mig sällskap till hon skulle ner och hämta Zackeliten på dagis.......Strax före halv två dök pappan & Ville upp igen och hade en överraskning med hem till mig....En SURFPLATTA....shit va glad jag blev.....En Samsung Galaxy Tab,den behöver jag nu............men gissa vem som tog den i beslag....Lilla Skitungen =) Du kan få låna den sen säger han eller så kan jag få din mobil(min xperia Neo,trodde han) nu säger han så jag kan spela Angry Birds när jag vill =) .......så skönt med mobilt bredband i den så man kan ta den med sig......Gjorde mina special fläskkotletter idag med potatisgratäng och bearniesås till....vi va 5 ½ som åt idag och det gick åt 1,4 kg kött.............Började ju sticka på en liten pippitröja till Isak och nu har jag bara ärmarna kvar,dom är så himla kul att sticka.....Fick en önskan av Mia att Zacke ville ha en vit pippitröja,så det blir nästa projekt.....Nu ska det plockas ur disk och tvätt.......

1 kommentar:

  1. Skönt med semester.... JAg hade verkligen velat ha ett gäng dagar till! Men jag satsar på jul!!!

    SvaraRadera