Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 3 november 2011

Heroes........


Emma kom efter sitt besök hos tandläkaren ute i Almunge ,vilket hade gått bra :))) Emma gav mig en liten överraskningspresent......dvd'na med Hereos avsnitten....jättegulligt då jag tyckte så mycket om dom när dom gick på tvn för ett antal år sedan men pga jobbet inte orkade sitta uppe och titta på dom.....Tack gulliga du Emma......Ville är ju i sitt esse nu när han har sin favorit Tobias (Linneas kille) här och underhåller honom....just nu käkas det nygjorda popcorn och kikas på tv......jag ska sätta mig en stund i soffhörnan ochförsöka sticka en stund....har så svårt att komma till ro...........men snart är det Niklas mat & Ett med naturen:)alltid ngt att titta på...........

1 kommentar:

  1. De finns en del serier som jag skulle vila se igen (eller rättare sagt se eftersom man missade den när den gick) men undrar om jag skulle ta mig tid om jag fick boxen????

    SvaraRadera