Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 13 november 2011

Farsdagen.......



En lugn farsdag är det....mår sådär idag.....samvetet för att inte jobba imorrn gnager i magen....ska ta kontakt med Vårdcentralen imorrn......eftersom jag har så jobbigt med att inte kunna sova och tankarna som far runt i skallen så orkar jag inte med att jobba just nu.....Micke med familj va över och gratta på farsdag men fikade ute då barnen inte va friska....och jag vill inte bli sjuk nu....Emma kom ut och nu ska hon och Linnea spela Backpacker.......och jag ska ta och börja förbereda för att göra pizzor.....Pappan och Philip är inne och shoppar nya skor till Philip......Och solen lyser idag helt otroligt =) Har kommit en bit på Tuvas pippitröja......

3 kommentarer:

  1. Du måste ta hand om dej själv först... sen jobbet! KRAM

    SvaraRadera
  2. Det är bra att du kontaktar vårdcentralen. Jag hör av mig till dig imorgonkväll,om det är ok? För att höra hur det gått för dig, vila och försöka att få i dig ordentligt. Älskar dig systra min, hoppas du får sova lite inatt iallafall. Många varma kramar till dig. Hörs imorrn.

    SvaraRadera
  3. Lycka till på vårdcentralen!
    Styrke-kram!

    SvaraRadera