Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 23 november 2011

Kalldusch........

kändes som jag fick på förmiddagen när dom ringde från Ackis och ville tidigare lägga operationen med en dag......och då börjar det där jäkla hjärtat slå så man tror det är på väg att slå sig ut.....tjejen som ringde från avdelningen där jag ska ligga va jätte jättegullig så tur är väl det...hon förstod min rädsla inför detta och sen har jag ju inte fått ngn information heller om hur allt ska ske......så nu ska jag in på Fredag och göra det som jag skulle gjort på Måndag....blir ju så himla rörigt i min hjärna när jag nu satt upp mina mål inför detta.....för att över huvudtaget kunna fungera.....får iallafall vara hemma över helgen....åhhhh suck.....blev klar med Tuvisens tröja på förmiddagen så nu hoppas jag att lilla Damen blir nöjd =)) näpp nu ska Lilla Hjärtat ha sitt mellanmål...

2 kommentarer:

  1. Ju fortare det blir gjort, ju fortare blir du fri från det. Det kommer att gå bra, och du klarar det.

    Önskar dig lycka till.
    Kram / Ellenor

    SvaraRadera