Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 11 november 2011

En låg dag idag.........


Vet inte men idag känns det inget vidare......känner mig låg......har gjort det vanliga hemma och varitut och plockat ner äpplen från äppelträdet....jissus va stora och fina dom har blivit i år måste be pappan och ta ner resten så fort som möjligt för jag märkte att fåglarna varit på dom........Lobo heter sorten och den är sååååå himla god att ha i matlagningen syrlig och fast i konsistensen......så idag ska Linnea hjälpa till och göra korv & pastagrytan som äpplena ska vara med i + lite annat smått och gott....Ska ju börja jobba på måndag igen och börjar fundera hur jag ska orka......men men vi får se.....tar en dag i taget.......

2 kommentarer:

  1. Här kommer så mycket kramar och tankar till dig. Du vet att jag finns här. Bara ett knapptryck bort. Va inte rädd för att ta hjälp av mig!! Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Förresten vilka härliga äpplen!

    SvaraRadera