Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 11 november 2011

En mysig men tröttande......





ja det märks nu att inte allt står rätt till i kroppen.....helt slut nu efter en eftermiddag med barn & barnbarn............Nu har jag landat i soffhörnan helt allena hemma då pappan,Linnea och Ville åkte ner till Saras för att kolla på Sverigematchen mot Danmark,hon kan ju via Telia betala för att få hem den.....vi har ju boxer....men skönt för det behövde jag...ett break....men det va en mysig eftermiddag vi hade.......Tuva hade fått en klänning som hon va så stolt över.....Zacke va överlycklig att få brottas med Ville,va ju ett tag sen dom sågs......Nu dricker jag en kopp kaffe och njuter en dubbelnougat....mitt favvogodis....Tack Syster Yster <3

1 kommentar:

  1. Halloj! Hur går det? Ska du verkligen jobba? Du ska nog ta och ringa till läkaren, allt du går igenom nu tar så mycket energi och styrka av din kropp. Du ska vila, det finns inga måsten nu. Om du börjar jobba nu så kommer du vara helt slut när du skall operera dig. Bättre att du kan göra saker i lugnare takt. Snälla goaste syster, ta och se till att du blir sjukskriven och se till att få något att sova på. Annars får jag bli sträng på dig!! ;))Har du provat drycken än? Varma styrkekramar från mig

    SvaraRadera