Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 27 november 2011

Fick till en adventsfika.......




Då har vi fikat 1:a advent och tänt första ljuset.....jag har försökt fixa allt så det ska flyta på så gott det går här hemma när "Hushållerskan"är borta...kör dom sista maskinerna tvätt nu.....jag har duschat och tvagat in mig  med Descutan....och så blir det en dusch till imorrn bitti.....nu laddar jag med lite gottit eftersom jag inte får äta ngt efter 24.00.....Ska försöka kolla lite på Beck och packa ner det sista i väskan.....usch och fy vad jag våndas för detta ......varför ska det kännas så här......Just ja snodde en bild på Saras blogg på 3 av mormors små troll.....Ha det gott nu alla därute så hörs vi när jag orkar igen........

2 kommentarer:

  1. Love you, syster! Hoppas du får vila lite inatt. Styrkekramar till dig. Kommer att hålla tummar och tänker på dig.Kram

    SvaraRadera