Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 12 november 2011

Gråa tråk Lördag.......

Tråkigt har det ju inte varit....men vädret kunde ju vara roligare......Pappan for ju iväg på förmiddagen hem till Saras för att lägga tegel.....vi som va hemma tog det lugnt.....Linnea va snäll och tog med sig Ville hem ett tag till Tobias på eftermiddagen så jag fick ett litet break ett tag,vilket behövdes....känns konstigt i kroppen....under tiden dom va iväg gjorde jag iordning middagen som blev kyckling med ris & sötsursås....Nu har Linnea åkt iväg för att vara med en stund på partyt som Tim har för att han fyllt 20=).......Ville har fått sin favoriträtt...Pizza med bearniesås...så han sitter och äter och kollar på en Ben10 film....den lille livsnjutaren.....nu hoppas jag att tvn har ngt bra att erbjuda ikväll för nu har jag påbörjat Tuvas pippitröja ... en lila med rosa ränder,helt efter lilla Damens egen önskan....Blev ju äntligen klar med Zackes pippitröja så nu ska den bara sys ihop......har ju inte samma speed på stickningen längre,fast man skulle tycka att det skulle ge mig ro så kan jag inte koppla av och sitta ner under dagen och sticka längre som jag gjorde för bara ngn månad sen.....då jag tog varje sekund till att få sitta och sticka.......näpp nu ska jag ta mig en mugg nybryggt kaffe som pappan satt på.....

1 kommentar:

  1. Hej hopp! Jag vill också ha en pippitröja, en orange med illgröna ränder, och med min storlek så lär du ha att gör till julen 2014. Se till att du blir sjukskriven tills operationen nu, syster min. Så att du kan ta det lugnt och få styrka. Inga men, eller hur? Jag finns här om du får mardrömmar igen, bara att ringa vetdu! <3 <3 <3

    SvaraRadera