Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 23 november 2011

Ännu en konstnär......



Har jag lyckats föda upp en konstnär till i familjen,Emma är ju den första som ägnat sig åt att måla och teckna.....ikväll kom Linnea ner från sig och visade va hon tecknar.....den va ju inte klar ännu......men duktig är hon =) Jag stickade på som baaaara den och blev klar med Sixtens mössa och kunde starta på Ericas kofta.....så kul att sticka i det där garnet.....har ju stickat till Isak fast ett set i grönt och en tröja i melerat blått,blir såååå mjukt och fint....skönt nu har jag att göra på sjukhuset,tror att garnet räcker även till Tuva.....vi får se annars få jag jaga nytt....usch fick sån magvärk av allt idag.....svider riktigt i magen även fast jag äter opremasol eller va det heter........nu ska Jag spela lite Word Feud innan förhoppningsvis ögonen ska slås igen.....ska upp halv sex imorrn eftersom jag ska till doktorn och det behöver fixas lite här hemma innan jag far iväg så inte ett kaos väntar när man kommer hem =)))))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar