Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 10 november 2011

Födelsedagsfika........





Ja då har vi haft ett litet födelsedagsfirande av Tim.....tyvärr så orkar inte jag med allt ståhej med en massa folk just nu......hjärnan hänger inte med.....så det va bara Titt & Boman som va in och gratta .....Storebror Micke hade firat honom på jobbet,och på lördag ska ju det stora partandet äga rum.......På eftermiddagen va Sara över en snabbis innan hon skulle hämta Tuvisen på dagis och med sig hade hon en surprise till mig....en top i ett jättesött blommigt transparent tyg <3 Fick snosa och hålla lille goa Isak också <3........idag har varit en överraskningarnas dag......Efter ett med naturen ska jag ta mig ann min kära systers tidningspåse-present som jag fick idag....hittade en perfekt plats för blomman jag fick idag....ska ta enbild imorrn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar