Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 3 november 2011

3 november och 10 grader varmt ute ?????



Snodde en bild från Mia när Zacke i detta
nu är på väg till sitt dagis !! Lilla Sötnosen <3
och igår va det ännu varmare vid den här tiden ???? Har gjort det vanliga röjet och nu ska det mysas lite med Ville.......trodde jag ja,den har är fastklistrad vid surfplattan just nu.......Dessa Angry Birds........men jag vet hur han är,intensiv i några dagar sen skiter han i det.....få se hur det blir med detta "Nyhetens behag" =) Pappan och Philip har åkt iväg till Södertälje för att shoppa loss på en Epa-traktor .....Philip har varit så stressad över att hitta en i flera dagar nu så jag hoppas denna är okej........och att det inte är allt för mycket som ska fixas sen........I går fick pappan klart på framsidan med höstsmyckningen också....ska bara fixas till ngn rolig mysbelysning på trappan också =) I mitt huvud är det fortfarande kaos med tänkande hit & dit.....ska berätta vad som sker när jag orkar ta det.........Näpp nu kaffe och lite stickning =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar