Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 27 november 2011

Oro...oro...

varför ska det va så jobbigt......är så himla skraj.....både inför sövningen och sedan uppvaknandet......drömde så läskiga drömmar inatt igen.......Det konstiga är att jag är mera rädd för operationen än vad jag har på halsen....den reflektionen fick jag av ngn häromdan.....som sa: Men Bettan du ska ju ta bort cancerknölar.....och då vaknade man ju till lite,men det är fortfarande hela den här grejen med operationen som skrämmer mig så förbenat.....I dag ska jag storstäda av här även om det INTE kommer att märkas när jag kommer hem sen....för den övriga personalen i huset har inte samma definition av vad jag kallar städat och undanplockat....ska byta sängkläder m.m Sen ska jag ringa Ackis och få reda på vilken tid jag ska vara där inne imorrn.....åhhhhhhhh jobbigt....nu ropade Lilla Hjärtat att han vaknat.......så ska gå in och snosa lite på honom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar