Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 20 november 2011

Äntligen lite lugnt........






Ja då har jag äntligen fått allt där jag vill ha det.....så skönt.....men det värsta är att jag är en dag närmare operationen också......Fy & Blä..........Just nu är det väldigt stillsamt här....Ville & Pappan gluttar på Cars2 dom större juvelerna är på sina rum.....Middagen avklarad som idag blev ugnsstekt fläskkarre,potatis,skysås,grönsaker & äppelmos.....mums.....På eftermiddagen fick vi fikafrämmande av Sara,Simon,Tuva och lille Isak.....Simon skulle byta till vinterdäck....Ville han fick hålla sin Lille systerson,han älskar verkligen bebisar den ungen...när Sara och dom åkt så sa han :Mamma kan inte vi också skaffa en bebis =)) Dom är så söta och luktar så gott....Mitt älskade Lilla Hjärta han är för go <3  nä nu ska jag kolla så att allt är okej inför morgondagen...jag ska försöka ta mig in och shoppa lite grejer som behövs när jag kommer att vara på sjukhuset.......Åhhhhhh jag vill INTE.........

1 kommentar:

  1. Jag känner så med dig! Det är för din skull som op ska ske. Utan den är du nog uträknad alldeles för tidigt och det vill väl varken du eller dina nära?!
    Pepp behöver du men hur 17 fixar jag det? Skriva är såå lamt..
    Jag har lärt mig att ta de chanser som livet erbjuder, vissa slår tillbaka men då har jag i alla fall försökt. Undrar om den texten kan peppa dig lite, hoppas gör jag som bara den!
    Lycka-till kram!

    SvaraRadera