Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 26 november 2011

Lyktan skiner så fint........


och jag ska försöka finna en stunds ro.....men det är inte lätt kan jag tala om......lyktan jag fick av Malin skiner så himla fint......I morgon är det ju adventsmarknad i Gunsta där Malin ska stå och sälja sitt fina virkade tillsammans med sina syrror Emma & Mia.......hade inte jag drabbats av detta hade nog jag också stått där,men nu får Malin sälja mina Bluffollar =)) Jag lär nog ha fullt upp imorrn med planering hur allt ska funka här hemma när mamman är borta.......och vad jag själv ska ha med mig upp på sjukan.....men åka ner och kolla på marknaden ska jag göra....nej nu ska jag ta mig en kvällskaffe och sticka lite.....och fösöka tränga bort dom läskiga tankarna genom att kolla på Mr Bean klockan nio !!!

1 kommentar: