Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 2 oktober 2013

Det funkar, men är faktiskt jobbigt......

Larmet ringde vid 05.30 ....snabbt upp och hämta frukost så att jag kan ta mina mediciner....äter jag inte frukost innan alla mediciner på morgon då blir det inte kul,mår skit då..... ont i magen får jag som bara den.....väckte Philip vid tjugo i sex ......sen va det väckning av Tim klockan sex......Ville väckning halv sju och Julia klockan sju....frukost ......så mornarna går i ett och jag blir helt slut efter..... Snälla Titt kom strax efter halv åtta för att ta Ville och cykla ut till skolbussen.... sen va jag så trött i skallen som efter ett dagsverke.....fattar inte varför jag känner mig så utschasad,har ju klarat av dessa mornar som en dans innan cancern slog till..... ja ja iväg kom dom allihop =) efter lite fixande och donande blev det soffhörnan och stickningen......och snart är jag färdig med min Isaktröja <3 i natt slapp jag mardrömmarna ...som tur va....... men det är ju så mycket snack på tv'n om cancer just nu och döden m.m så man tar väl in det ovetandes......är ju lite (läs mycket) nervös inför MR röntgen av hjärna/skalle som ska göras om en månad....för det känns konstigt i skallen....... sist trodde dom ju inte att det va ngt när jag kände mig så här och så efter MR röntgen så visade det sig att det va en mindre mandarinstor tumör i skallen..... som precis för ett år sedan opererades bort.....så för ett år sen låg jag och hade ont efter operationen.........I dag tänker jag på Farmors Lilla Liam som fyller 4 år och som vi ska gratulera när dom kommer till Micke igen efter att ha varit hos sin mamma en vecka . ... va kul det är att Titt och min kusin Monica skaffat datorer ...så nu ska jag visa Monica hur man skriver en blogg...... hon har nog mycket att berätta hon med .... nä ni nu är det dax för giftpillret och klådstillande..... sen lite WF  så jag vill ge er alla Goda en stor Godnatt kram <3




7 kommentarer:

  1. Anneli Andersson2 oktober 2013 kl. 23:44

    Nej, fina du, det är INTE konstigt att du känner dig utschasad, det som är konstigt är att du uppbär så mycket kraft för att ex åka iväg och handla kläder till dina nära, laga mat till ett helt kompani mm mm. Du är enastående!
    Kram från Anneli i Vänersborg

    SvaraRadera
  2. Jaa du ÄR otrolig som orkar med alla dessa sysslor o isäng sent o upp tidigt..Du är enastående men förstår dina tankar för det är som du säger...väldigt mycket om cancer just nu:(..Hoppas verkligen inte att det är mer 'skit'idin kropp nu Bettan.....styrkekramar Gunilla♡

    SvaraRadera
  3. Du är helt enorm vännen. Så stark o duktig. Önskar dej en fin höstdag. Kraaaaaaaaaaaam <3

    SvaraRadera
  4. Vilken enastående mamma du är .Att du orkar med allt.
    Förstår inte att du stickar så fort. Kanske turbostickor.
    Oj vad glad Isak skall bli över den fina tröjan.
    Hoppas på en fin dag för dig!
    Varma hälsningar! Anna

    SvaraRadera
  5. Lilla gumman ♥ klart att du inte orkar lika mycke nu som före monsterinvationen... Du är helt fantastisk.Du borde ha en GULDMEDALJ ♥♥
    Styrkekramar i massor ♥♥♥

    SvaraRadera
  6. Vill bara säga gonatt snart till dej ♥ Det går inte genom min mobil kommentera utan att det blir anonymt..om du undrar vännen min ♥ Kraam Gunilla

    SvaraRadera