Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 14 oktober 2013

Måndag = Vilodag

ja det behövdes efter helgens röj......huvudet blir helt kajko när det blir för mycket ljud och liv.....nästintill man spyr...får migränlilnande tillstånd...skitläskigt...... va helt skakig igår kväll när jag hoppade i myslådan..undrar om det finns några nya tumörer i skallen,tur att även skallen ska magnetröntgas denna gång... Idag har det varit ganska okej,fick en stund för mig själv då Linnéa och Ebba åkte in till Leos lekland och dom övriga va i skolor och,på jobb....satt och stickade färdigt Zacke sockorna och började på nya till Ville,han ville ha naturvita så det får det bli......Ville kom hem glad och go idag <3 Titt hämtade honom ute vid bussen och imorgon ska hon hjälpa till att få ut honom till bussen på morgonen också... Snälla Titt......lagom till middan började alla komma hem igen efter dagens mödor.... middag idag blev hemmagjort potatismos ,stekt falukorv och tomat och purjolökssalsa,mmmm gott......pappan gjorde läxan med mitt lilla Hjärta....sen satt han med oss ett tag innan han skulle gå och sussa.....Kollade Elementary och stickade vidare på Isaks kofta.... nu är ögonlocken tunga....men först giftpiller och Word Feud.....och så är det en dag närmare sjukhusbesök =( ont i magen...... Godnatt önskar jag

3 kommentarer:

  1. Åh vilka hantverk du gör...Tänker mycket på dej♥ Kramar Gunilla

    SvaraRadera
  2. Sockorna blir ju så fina! Måste vara härligt nu när du öppnar ditt skåp och har alla dina garner på plats att överblicka.
    Håller mina tummar att det skall gå bra med sjukhusbesöket.
    Många varma tankar! Anna

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du behöver en vilodag ibland. Du är som vanligt fantastiskt duktig på att trolla fram otroligt vackra ting med dina stickor.
    Håller tummarna inför ditt sjukhusbesök. Tur ni har Titt 😃
    Här kommer en stor varm kram ❤
    Anki

    SvaraRadera