Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 12 oktober 2013

Inget av vad jag tänkt blev av........

ibland så blir det inget av det man planerat göra....... men jag fick göra en annan grej istället.....en mysig grej som att : Få plats till alla mina Carolina nystan från Marks & Kattens i en och samma garderob....Vilken lycka =) Har fler som ligger i sovrumshyllan men dom får jag ta imorrn...... Nu när Tim flyttat så blev det ju garderober lediga.....annars har dagen varit välfylld med olika aktiviteter för liten och stor....Linnéa,Ebba,Mia,Zacke och Ville åkte in till Leos lekland för att leka loss några timmar.....jag fick en välbehövlig hjärnvila och kunde ägna mig åt sockstickningen.....På eftermiddan dök Micke och barnen upp på en fika...även Sara kom på en snabbfika....... Middag i dag blev Tacos.......och efter middagen for Pappan,Ville,Mia och Zacke iväg till Tims nya lägenhet för att kolla hur det va..... och pappan tyckte den va jättefin.....Philip for iväg till Svågern Tobias för dataspelande.....Julia åkte till en kompis....och vi fick en liten sovgäst som nu snusar bredvid sin morbror Ville <3 I dag fyller våran äldsta son 29 år......HURRA TILL DIG VÅRAN STORA POJK <3 imorrn ska vi och födelsedagsfika hos Micke för Liam fyllde ju 4 år den 2:a oktober...men då va inte Liam hos Micke så imorrn blir det dubbelfirande.... Har stickat på ett par nya sockor idag som Zacke ska få till vintern.....tycker det är riktig kul att sticka sockor.....men dom stickar jag på bara på dan för till kvällsstickning har jag börjat på en kofta till Isak i vitt med blåa och turkosa duttar.... känns att det blev lite mycket idag för nu mår jag pyton,värk i kroppen och mår illa..... och händerna svider och värker....jäkla sår är så himla less......gör ju ont bara man tar i grejer......nä nu blir det giftpillret och lite andra små piller......Godnatt Gott Folk.......



3 kommentarer:

  1. Gomorron blir det här..såå trött så jag orka inte ens invänta dej min vän i går kväll!.DU är min hjäkte gånger hundra♥Att du orkar allt med barn hem m.m..Grattis till Mikael. .Kram goa DU...Gunilla

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite egentid så hjärnan får vila. Hoppas ni får en toppenbra kalasdag och att du också kan njuta av go'fika.
    Otrolig vad du har mycket garn,fast du stickar ju mer än en stickmaskin.
    En bra söndag önskar jag dig och din familj <3
    Kram Anki

    SvaraRadera
  3. usch va det låter jobbigt med dina händer, hoppas på en snar bättring vännen så det går lättare med din älskade syssla som du är så otroligt suveränt duktig på, stickningen.
    Kram till dej min vän <3

    SvaraRadera