Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 21 oktober 2013

Slickar mina sår.....

känner mig (tror jag ) som en katt som slickar sina såriga tassar.... vet att jag tjatar om det....men det börjar bli jobbgt,det värker,kliar,svider och drar i såren....... har ju i handflatorna,uppe på handen och mellan fingrarna och på fingrarna....Men idag blev det en superlugn förmiddag....jag njöt av det lugna....alla va i skola och på jobb ...Linnéa och Ebba va hemma hos Tobias....så det blev lite stickat på förmiddan...blev färdigstickad med Isaks kofta så nu ska den bara sys ihop....så jag höll nästan min deadline,att bli färdig med den igår....men det gör ju ont att det kommer åt såren även om jag har tyghandskar på......men jag började på den första Bluffisen till årets Julmarknad.....så nu är jag på G med mina Bluffisar igen....men det är ju för att dom är ju så himla superbra när det är riktigt kallt ute och lätta att bära ,än en fladdrig sjal..... Tittade på mitt Hem till Gården....och mös..... sen började alla trilla in från höger och vänster....Idag blev det härliga "Svistamackor" till middag....på kvällskvisten kom Micke och pojkarna ut en sväng för Micke skulle fixa ihop Petras bil som stått här sen i går =)  sen när dom åkt va det dax att natta småbarn......sen blev det Elementary och stickning.... nu ska det nattas större =) Ett dyk ner i myslådan <3 Natti på er.... usch imorrn ska jag iväg och ta influensasprutan...ont.....urk..... hatar sprutor.....snodde några bilder från Sara på henne och Isak <3



3 kommentarer:

  1. Hej gumman..läste nu i afton bladet om nån speciell Avitamintabletter fsst läkare får skriva recrpt.Tog två riskvaccinationer..dyra som skam...sov gott ♥Gunilla

    SvaraRadera
  2. Du får gnälla hur mycket du vill om dina sår :-) Tycker så synd om dig för att du skall ha det så eländigt med händerna när stickningen är så viktig för dig.

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för att din spruta inte gör jätte jätte ont. Jag förstår din förtvivlan över dina såriga händer. Dom är ju dina verktyg till att skapa så fantastiska plagg. Har inte hälsokost affären någon bra salva eller nåt?
    Många varma kramar ❤
    Anki

    SvaraRadera