Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 29 oktober 2013

Nu är det sängen.....

ännu en dag till ända...... Ville,Julia,Mia och Zacke va och lekte på Leos lekland några timmar mitt på dan =) Linnéa och Ebba for iväg till stan och jag fick några timmar med välbehövlig vila och tystnad.....Jag orkar inte med så mycket surr längre,huvudet blir alldeles yrsligt och jag blir så darrig ........ så skönt att få dom där timmarna helt allena.... och det bästa av allt under tiden kom Postis med mina Bluffollegarner jag vann på Tradera =) Blev ju färdig med Bluffis nr 6 på dan så då fick jag ju sätta stickorna i det nya garnet, Härligt..började med det som går i rött och rosa m.m  Ville va lite orolig vid nattningen idag men han ville inte säga vad det va...... nu ska jag ta ett skutt ner i sänghalmen efter att giftpillren intagits..... Godnatt Världen 






3 kommentarer:

  1. Jag tror Ville fundera på denna sjukdom 😟
    Hoppas du får sova utan mardrömmar.
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera
  2. Goförmidda Bettan...Du skickar såå fint:) man förstår ju om han tänker o grunnar extra mycket nu när det är mycket runt om cancer i tv o överallt...Så jobbigt för er.Skönt du får vila emellanåt...fina vän♥Gunilla

    SvaraRadera
  3. Vilken underbart vacker sjal Lillstintan har runt halsen.
    Du är helt fantastisk på Bluffollar ♥♥♥
    Styrkekramar från Solna ♥♥♥

    SvaraRadera