Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 6 oktober 2013

Tankar......

hjärnan fick gå på högvarv efter jag sett inslaget med Regina Lund.. och så kom ju dom där avundsjuketankarna att hennes cancer kan dom bota...men inte min =( ...... Dagen började tidigt idag eftersom Ville skulle få åka med Tim på förmiddan i lastbilen..... det va en glad liten kille som åkte iväg med brorsan till jobbet..... vid 09.00 drog pappan iväg för att åka rullskidor med Team Sportia.....Han kom hem lagom till lunchen pasta och carbonarasås .... sen gick han ut och fixade i garaget.....medans vi gjorde klart inne innan vi va bjudna till Emma och Lars på fika för att gratulera Lars som fyllt år i veckan.... Linnéa och Ebba följde med oss,pappan jag och Ville. Och det va skönt att få lite annat att tänka på en stund....och så bjöds vi på en supersmarrig citronkaka med glass till..... Pappan hjälpte dom med att sätta upp ett Tv stativ i sovrummet också......Efter en mysig eftermiddag hos Emma så åkte vi och det blev lite sent,så vi köpte med Mc Donalds mat hem till dom minsta medans vi stora käkade korv m bröd...... efter korven så gick pappan ut och plockade ner våra fina Lobo äpplen innan fåglarna hinner förstöra all fin frukt.... sen blev det soffhäng i min soffhörna för min del.... stickade lite nu ikväll för det har det inte blivit så mycket av i dag...... har haft så ont i bröstkorgen ikväll...... så nu väntar myslådan och lite WF spelande Godnatt mina vänner <3






1 kommentar:

  1. Tack gumman för titten ♥ Har sån förståelse för att avundsjuktankarna kommer till dej...Är väl inte så konstigt.Tänker mycket på dej o vill inte komma med "mina" sjukdomar för mycket för det är väl inget mot ditt..Men du motar bort dom nu vännen ♥ DU är så otroligt stark sen förstår jag minsann att tunga stunder kommer till dej...Så glad att du har ditt sticke så du kommer på andra tankar ibland,o din stora familj! Styrkekramar Gunilla

    SvaraRadera