Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 13 oktober 2013

Kalas för son och sonson. .....

Klockan 05.00 hörde jag en liten parvel ligga och försöka väcka sin morbror....men som tur är, är Ville rätt trögväckt så morfar fick lägga sig och försöka få lilla parveln att somna om.....och nån timme till blev det innan det va full rulle på två små herrar.....men när pappan skulle iväg på sitt långa rullskidepass med Team Sportia så fick lilla parveln gå hem till sin mamma.....jag orkar inte vara själv med dom där två....då dom ibland blir sura på varandra...och så behöver jag vila min knopp ...... efter pappan kommit hem så va det nästintill dax att fara iväg att gratta Micke och Liam......Stannade till vid Coop för att kolla efter garn men dom hade inget roligt som vanligt.....åh vad jag hoppas Ica Maxi som håller på och bygger en ny butik här på våran sida av stan ska satsa på garner och gärna bra och billiga priser..Hittade dock söta satinband i brunt och rosa,perfekt om man stickar ngt babyplagg i juletider.....sen va det upp och få gott födelsedags fika hos Micke & Petra..... va kul att få träffa större delen av barnen och barnbarnen....... När vi kom hem va det dax för middag och duktig som jag va så förberedde jag kalops innan vi åkte så det va bara potatisen som skulle kokas....efter lite fix och trix så blev det soffhörnan och en mugg kaffe.....jag va helt slut...orkar inte mycket..... och mina händer värker....skit...... men lite stickat på Isaks kofta blev det till Knigt and day på 4:an.....men nu orkar jag inte längre.......nu giftpiller och Word Feud....... Sovgott Världen <3






2 kommentarer:

  1. Vilket kalas,din stora familj verkar vara underbar.
    Små herrar som inte är ense kan suga musten ur vem som helst.
    Jag hoppas du får en så bra dag som det går.
    Va rädd om dig ❤
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Puss o kram från mej..hoppas du haft en bra dag...♥Kram Gunilla

    SvaraRadera