Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 31 oktober 2013

Jag och mina Neuroendokrina tumörer

dagen fortsatte i samma lugna tempo...Ville kändes gladare och lugnare än dom dagar som varit.....Pappan fixade veckohandlingen på vägen hem från jobbet,skönt att ha det avklarat.... gjorde en smarrig köttgryta till middagen..... sen va det kväller och dax att börja natta Ville men lagom till nattning så ser han att det är Star Wars på kanal 6 så vi tittade till nu......tur dom är lediga från skolan.....imorgon ska det bli spökvandring med småkillarna,Mia va gullig och fixade lite spökgrejs på leksaksaffären.....Lilla Parveln ska ju sova här imorgon =) hittade en intressant artikel om hur forskningen håller på och jobbar fram ett cancerätande virus och hur dom testerna ska gå till......väldigt intressant att se att man är ovanlig....hade ju förstås varit ovanlig på ett mera trevligt sätt....men men så är det man tillhör dom ovanligare =) måste ju betyda nånting...???? Idag har jag ju tagit min första kortisondos och än har jag inte märkt någonting,allting känns exakt som igår ...... så nu är det piller och giftpillerdax......Önskar alla en God Natt <3






2 kommentarer:

  1. Suddar bort det dumma och låtsas som om det aldrig funnits. Du är värd all lycka! Hoppas forskningen går framåt! Kram Emilia på Tallen

    SvaraRadera
  2. Star Wars är ju toppen för alla åldrar :)
    Skönt att pappan fixade handlingen och Mia spökgrejorna.
    Hoppas nu att ni får en jätterolig och lagom läskig spökfredag.
    Jag ska googla runt och läsa på om din ovanliga sjukdom.
    Kram <3
    Anki

    SvaraRadera