Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 15 oktober 2013

Tillhör man ngn riskgrupp när man har cancer och går på behandling.......????

Tänkte på det här med influensavaccin..... Om man tillhör ngn riskgrupp,då får man den ju gratis =) allt man kan spara in på kan ju bli ett extra gosigt garnnystan i stället =) måste fråga imorrn när jag ska upp och lämna prover och förhoppningsvis få ta sprutorna mina....måste be om förnyat recept på Levaxinet också...... Stickväskan är packad och klar...bara fikat som ska fixas imorgon bitti..... sen får vi se hur många timmar jag blir kvar uppe på avdelningen....I dag har jag fäst trådar,sytt i knappar och sytt ihop en tröja till Isak......sen blev jag färdig med en liten barnmössa och även en socka till Ville.....så då fortsatte jag på koftan till Isak.....Sockan får jag fortsätta med när jag kommit hem från sjukhuset..... Och så fick jag en jättehärligt sockgarn med Postis idag...kom ända uppe ifrån Boliden.....Tack !  Tråkigt och grått väder idag ute idag...blev aldrig ljust ordentligt på dan......men för mig kvittar det är lika skittrött vare sig det är mörkt eller ljust...men mysa med stickningen är perfekt.....gjorde min goa korvgryta idag och allt försvann i ett slurp.....kul när maten är omtyckt....... Pappan sitter och kollar fotbollen ,jag orkade inte så jag kröp ner i myslådan istället och inväntar Mr J....... men först Word Feud.....





5 kommentarer:

  1. Lycka till i morgon❤
    Sov gott. Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för i morron gumman♥Åh så fint du stickar:) Jag är i riskgrupp fick betala 100:- för influensasprutan.340;- fick jag ge för puenekockvaccination.Det vqr dyrt...mina sprutor sen kostar visst 1000:- st...men så är livet...kram o sov gott Bettan♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Håller tummar för att allt går bra i morgon på sjukhuset. Fina saker du stickar det är nog bra att du har din stickning och dina garner att klappa på Kram Yvonne

    SvaraRadera
  4. Go morron! Oj, så fina sockor du stickar. Haha, för mig låter det lite konstigt att du aldrig stickat det innan. Jag kan bara sticka sockor och vantar. Lärde mig för ett år sen :-). Lilla mössan blev söt. Hoppas av hela mitt hjärta att det går finfint för dig idag <3<3. Varm kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. sååå himla snygga garn
    håller tummarna för dig idag
    kram i massor

    SvaraRadera