Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 5 oktober 2013

En sen två år tillbaka rätt vanlig Lördag......

förutom att vi hade en liten kille till sovandes här =) runt 7.30 hörde jag att småkillarna låg och prata i sovrummet...... Men då hade sömnen blivit störd redan av att Julia kom hem och hade jääääätte ont i sin mage...... hon har ju haft ont till och från några veckor nu.....så vi bestämde att åka in med henne under dagen till akuten.... men först skulle pappan fixa storhandlingen/veckohandlingen.....och när han kom hem med alla varor va det min tur att hugga i..... och han åkte upp med Julia till Akuten..... Philip mår lika som igår och har det inte vänt på honom så blir det nog Farbror Doktorn för honom också imorgon..... Fixade lunch till två små killar,den minstes favorit käk köttfärsås och spagetti, men Ville tyckte inte det va gott....så där blev det gröt istället..... efter jag fixat iordning allt måste jag ta mig ett vilopass....fattar inte att jag ska bli så jäkla slut.....JAG VILL INTE HA CANCER....... den förstör så mycket jag vill göra.....Den jäkla cancern har förstört "Min bästa tid är nu". Middagen idag blev klyftpotatis i jungfruolja m min specialkrydda,stekt kassler och min goda specialare till kall sås..... Linnéa och Lilla Hjärtat Ebba kom tillbaka hem på eftermiddagen från Tobias.....Senare på kvällen kom Julia tillbaka hem med medicin och prognos : kraftig magkatarr.....nu är det bara hoppas medicinen hjälper henne.... ja sen va det dax att titta på min favoritkille på tv'n NIKLAS STRÖMSTEDT.....åh ....åh..... och sticka lite på babyplagget... nu ska det tas giftpiller och spelas WF ! Önskar er alla en God Natt






1 kommentar:

  1. Åh va fin ängeltexten var Bettan...Ja ni kämpar på med många vardagliga sysslor. O sjuka barn...♥förstår såå att du inte vill ha denna fuck cancer:(..Styrka till dej från mej♥Gunilla

    SvaraRadera