Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 8 oktober 2013

Myslådan here i come

blev sur och gick i säng...... hade glömt att göra ökningarna på den lilla huvan upptäckte det efter 15 varv och med flera hundra maskor så drog jag av och kastade det....orka inte sticka bakåt..... men i morgon är en ny dag och nya tag.....åhhhhhh....... Pappan va runt Linnés Hammarby och Fäboden för att köpa halm till utekaninerna för imorgon ska Linnéa göra burarna redo för vintern.... middag idag blev potatis,köttbullar,gräddsås och rårörda lingon..... sen blev det soffan för mig resten av kvälken är sååååå trött,beror väl på HB't va ju undet 100 sist .....och jag blir bara tröttare för var dag som går... så nu är det giftpillerdax,och Word Feud.....sen krypa ner och invänta min alldeles egna JB ...... Godnatt......


3 kommentarer:

  1. Hej Elisabeth! förstår att du är trött pga dina låga värden, trots detta så ser du så otroligt pigg ut, man kan inte förstå att du är sjuk, du starka kvinna. En fråga vad heter du på wordfue? Må så gott trots allt Kramar från Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mammatilltio heter jag Tina <3 Kramiz

      Radera
  2. Förstår att du blev sur...Du fina Bettan♥ kram Gunilla

    SvaraRadera