Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 31 oktober 2013

Regn och rusk!

så idag är det en innedag....Ville och Philip har varit ut med hundarna...... jag fick färdigt bluffis nr 7 och började med nr 8 som är ett härligt turkostfärgat garn..... hittills har det faktiskt varit en riktigt lugn och skön dag.....pratade med Ville och han kände sig gladare idag sa han.....tror som sagt att det har varit för mycket om cancerskiten i alla medier......och han slapp mardrömmarna i natt =) fick även hem mitt restnoterade sockgarn i dag bomull för själen.... Tog min första dos med Prednisolon idag på morgonen,intressant och se hur det kommer att visa sig,om jag blir något bättre i såren..... Nu ska det stickas en stund...köttgrytan puttrar på spisen.... Ha en mysig eftermiddag <3


2 kommentarer:

  1. Åh va gott för Ville att det känns lite bättre! Jaa vilket väder vi har,bara höst nu! Känner igen cortizonburken:)) hoppas,hoppas det hjälper snabbt på dej gumman ♥ Kraam Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Elisabeth! Skönt att ditt lilla hjärta (Ville) är gladare igen, förstår att han funderar mycket på sin älskade mamma, kramar till er alla! ! Jag älskar också att sticka, har börjat med bluffisar, blev så sugen när jag såg dina fina. kör du med rundstickor till polokragen? stickar du både fram och bakstycket i ett, hittade inga bra mönster. Kram igen / Tina

    SvaraRadera