Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 1 november 2013

SPÖÖÖK =)

Ville ju göra ngt kul med grabbarna grus =) Så Linnéa och jag hjälptes åt att fixa en liten spökrunda i skogskanten till oss.....några ledtrådar som skulle leda dom till skatten....och jag tror eller vet att dom tyckte det va skoj...även Ebba va med ute i mörkret....Mia hade ju fixat lite roliga Hallowen grejer....Har ju lilla Parveln sover hos oss ikväll,då vi avlastar Mia som inte har ngn annan hjälp,ensamstående mamma.....Men lilla Parveln är såååå nöjd nu när han snusar med Morfarn och Ville...... Pappan slutade tidigt idag och kom hem efter lunch....Linnéa och Ebba for in till stan en sväng....så Ville och jag fick lite lugnt och skönt......Idag slog vi till och köpte pizza på lokala grillen till middag,så skönt att slippa tänka på mat....är så slut i huvudet allt planerande hit och dit gör mig så himla stressad,glömmer saker både tokigt och galet....känner mig så stressad av allt...hjärtat går på fullvarv när jag känner så där.....längtar så nu till skolorna börjar igen så jag kan få lite ro ett tag på dan....vet inte varför jag känner mig så här,jobbigt är det iallafall...så imorgon ska Emma hjälpa till och låta Ville sova hos henne och ha det lite mys....jag ska åka ner till Malin på mysfika och ta stickningen med och bara myspysa..... Lyckades bli färdig med bluffis nr 8:a idag...så det lades upp för 9:an ganska omgående..... Vet ni jag längtar efter Våren....för idag när jag gick och hämta posten så fick jag flashbacks till hösten 2011 då all skit började med operationer,cancer,hemska möten,röntgen.....ännu mera cancer.... och vet ni vad som gjorde det jo DOFTEN som det luktade ute idag luktade det då.....fyyyyy och blääääää....... allt bara kom tillbaka...... nä nu ska det försökas att sova,om det nu går med alla ungdomar ute på vift......men giftpiller ska tas.... Godnatt Världen <3


6 kommentarer:

  1. Ja, den där förbannade hösten 2011, mycket skit hände då. :-/ tur att vi fick en bra sak iaf... <3

    SvaraRadera
  2. Waaoow, Du är ta mej tusan oslagbar i stickning. Jäklars så fina bluffisar, å många :-D. Tråkigt och oerhört jobbigt med flashbacks. Allt blir ju dubbelt så jobbigt. Först känslorna du har i nuet sen de som kommer upppå från förr :-(. Jag beundrar dig. Du är fantastisk<3.
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Jaa du fantastiska människa! Otrevligt med flashbacks för dej..förstår precis hur du menar..samma lukt o allt..blä o fy..bort med allt som va då gumman♥..Du är stark...o så jäklans duktig på stickningen:))..Det är väl inte konstigt att du blir trött yr o allt när det blir stökigt hemma...ha en bra dag hos Malin idag...Varma styrkekramar Gunilla ♥

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att spökrundan blev lyckad och att ni unnade er hämtpizza.
    Njut av en mysig stickstund hos Malin och lite go'fika.
    Hoppas att du och familjen får en bra lördag. Du är fantastisk och du gör otroligt fina bluffisar <3
    Kram från Anki

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tittar in till din blogg då och då. Tänker på dig!
    Häslningar
    katarina
    i s-vall

    SvaraRadera