Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 8 november 2013

Utslagen Hjälte.....

ungefär så känner jag mig....ingen bättring i sikte idag heller,tvärtom... Feber,snuva,ont i skallen och börjar få så himla hosta,kan inte prata förns hostan kommer....och det gör ju så förbenat ont i min bröstkorg....så idag har jag pillat i mig painkiller tabletter =) Har tagit det lugnt idag även med stickningen , så nr 14 blir nog färdig först imorrn.......Idag är det Parvel dag och vi barnvaktar lilla Parveln..... trodde inte jag skulle orka med det,men Pappan lovade att ta hand om dom till 100% och det har han gjort hittills....Tidigare i kväll va dom in till stan för att köpa lite gott till kvällen och pappan köpte en smörgåstårta till mig <3 som även Linnéa frossade på =) efter lek,godisätande och film-tittande ligger det två små killar i våran säng för att sova...men det tisslas och tasslas där inne just nu hör jag, busungar......jag har också krypit ner under täcket......är helt slut.....och nu är det dax att ta giftpillren..... önskar er en sömnrik natt <3



5 kommentarer:

  1. Sov gott och krya på dig !! Kram / Tina

    SvaraRadera
  2. Kram o krya på dej ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  3. Kry på dig! <3 kram Virre

    SvaraRadera
  4. Stackare <3
    Hoppas du är lite piggare idag. Du har en fantastisk man som fixar smörgåstårta bara så där men han vill nog att du ska mumsa på något gott trots att du är sjuk eller kanske just därför.
    Hoppas killarna somnade efter lite tisslande och tasslande ;)
    En fin lördag till dig och din familj.
    Kram
    Anki

    SvaraRadera
  5. När jag känner att det är en förkylning på gång med ont i halsen så suger jag på ZYX det tycker jag är bra.Hoppas att din förkylning går över snabbt.Många kramar

    SvaraRadera