Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 28 november 2013

2 år sedan. ... =( Trött...inget ovanligt nuför tiden I dag är det 2 år sedan den där förbannade operationen va

tråkigt att man aldrig kan få känna sig pigg och alert längre.... även om man va trött förut innan monstren flyttade in så va det inte på samma sätt som nu.....I dag är det 2 år sedan den där så kallade rutinoperationen skulle göras,ta bort sköldkörteln..... Ja tjohej va det blev"rutinoperation" en timme,- en och en halv timme skulle den ta.......över 6 timmar tog den då dom va tvungna att såga upp bröstkorgen för att dom såg att cancern växte från halsen och ner under bröstbenet.......det blev väldigt lång tid på sjukhuset efter den operationen....kommer aldrig glömma när jag vaknade efter operationen och min kirurg Peter talade om vad som hänt.....Fy sjutton va jag hade ont efteråt i bröstkorgen......Och den dagen va ju bara början på min cancertripp.......den är ju knappast över än och lär väl inte bli heller.....usch ja......... I dag blev den lilla röda tröjan färdig som ska få fara upp till Sundsvall och en Kär Vän som ska bli Mormor...... så nu är jag i full gång med en beställd Bluffis i Pride färgerna..... så jag hoppas beställaren blir nöjd...... Nu är det sängen som väntar.....och hoppas inatt slippa näsblodet...har ju blödit nu i fjortondagar....kommer och känns som om man har en klump i näsan....tur man har läkartid om nån vecka...... Nä nu giftpiller och sen Natti Natti

5 kommentarer:

  1. ♥Söta gumman..tro fanken att du är väl nästan i chock än efter allt som blev..Nu kan det vända tycker jag..lilla du.blöder du näsblod också?...Jag vill att du ska få en go nattssömn♥Gunilla

    SvaraRadera
  2. Men blöder du näsblod o har gjort så länge? Vad säjer läkaren om det? Hoppas du får sova utan det otyget inatt vännen. Mitt lilla ♡s lilla röda tröja är såå söt ;) jag är så lycklig över att du snälla go vän stickar så fina tröjor/koftor till mina småtroll:)
    Kramar i massor till dej gumman.♡

    SvaraRadera
  3. Jag hittar inte dom rätta orden efter början på ditt inlägg. Vilken chock du måste ha vaknat upp till och denna väntan på röntgensvaren måste vara på ren svenska ett ren h*****t. Du är fantastisk med dina stickor och du skapar underbara klädesplagg <3
    Att du blöder näsblod måste du ta upp med din läkare. Kram och jag hoppas att du fick en bra natts sömn.
    En fin fredag till dig och de dina önskar jag er.
    Anki

    SvaraRadera
  4. Det var chockerande att läsa om din sjukdom. Ett sånt elände! Jag förstår att du har haft ont i bröstkorgen sen operationen. För jag fick ett revben knäckt, när jag var på Thaimassage. Det tog en månad innan det var läkt. Man gör ju inget åt en sån skada. Det ska läkas av sig själv. Hoppas att du har gott läkekött, som man brukar säga, så du slipper den förfärliga värken ändå.

    Ha det allra bäst och krya på dej. Sticka på och skingra de onda tankarna. Men du har ju dina barn också, som pockar på uppmärksamhet.

    Gilla

    SvaraRadera
  5. Man blir ju torr i näsan på vintern, jag använder Noisoil finns på apoteket.Önskar dig trevlig Advent.Kram

    SvaraRadera