Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 24 november 2013

Kunde inte gå........

Det hände ju lite kaotiska saker här igår.........vilket gjorde att jag kunde inte vara med på marknaden.......Men Döttrarna Malin & Emma fixade mina grejer och gjorde så fint bord.......Så det blev bluffisar sålda....inte så många jag trott ,men jag är väldigt nöjd =) Förmiddagen i huset blev väldigt lugn och behaglig.....Pappan åkte iväg tidigt till Högbobruk och åkte skidor.....så det va bara jag och Ville hemma...ja Philip förstås....men han sover ju hur länge som helst,,,och Julia va i Knivsta hos en kompis.......Sen på eftermiddan  började alla rulla in igen...Linnéa och Ebba kom tillbaka från Sävja....Tim kom ....... Mia och Zacke kom in .......och senare dök Sara ,Tuva och Isak upp också,dom tog sig en promenad hit =) Pappan kom hem senare än vad han trott så då började jag med maten som idag fick bli pannkaka eftersom det va många barn här och det åts med god aptit pannkakor med sylt grädde och socker........sen fick pappan köra upp Mia till sjukhuset igen och vi barnvaktar Parveln sen får vi se om han blir kvar i natt eller inte........nu ska jag sätta mig för är helt snurrig i skallen .....det blev full rulle hela eftermiddan och det tar som sjutton på mina krafter.......Sen tänker jag på dig Eva.....Vi fick våran Ville och du miste din Alf........det är ngt som fastnat i mitt minne........Skickar dig Varma Kramar..... Nu soffan BOOM & KRASCH =)
Mina älskade Bluffisar


Gänget käkar pannkaka




1 kommentar:

  1. Synd att du missade marknaden men tur att dina tjejer ställde upp och sålde.
    Ja pannkaka brukar slinka ner i dom flestas magar som tur är ❤
    Jag håller tummarna för Mia.
    Du kanske kan sälja dina fantastiska bluffisar här via din blogg , en tanke bara.
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera