Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 11 november 2013

En Härlig Gammelmormor

Har inte hostat så mycket inatt ......så skönt......men känner mig fruktansvärt trött och skallebanket håller i sig........Annars har det varit en bra dag hittills iallafall...... Ebba´s farmors mamma va över på en fika idag.....och jag är så himla glad och tacksam för att ha fått lära känna henne.....synd att hon bor på Åland ..... hon är som den mamman man alltid saknat....en riktig GULLE GUMMA <3 iallafall så hade hon härliga garnnystan med sig åt mig...så snäller.....och det va så fin färg.....Vikinggarn.......Sen när hon åkte härifrån så tog hon med sig Lilla Familjen Djurström-Ortega med sig hem till Sävja och där skulle Linnéa och Ebba blir kvar till på Onsdag.... Så nu är jag småbarnsledig några dagar........Fick en lugn stund framför Hem till Gården ,och kunde sticka färdigt bluffis nr 14

Efter gick jag och hämtade posten och däri va det två små paket...ett visste jag skulle komma,prislappar hembudade från Tradera för att annvända på Julmarknaden till mina alster........
Men ett paket va från min Goa Bloggvän Gunilla så himla gulligt av dig...och jag fick ett par så fina handledsvärmare...och ett kort som värmde hjärtat.......
Sen va det dax att invänta Plutten som Min Faster Titt hjälper oss med att hämta hem från skolbussen, sån himla tur vi har henne som hjälper oss...jag orkar inte gå ut dit och sitta där och vänta......
Han mös genast ner sig i min mys hörna och spelade spel på mobilen som Kevin visade fanns att ladda ner.....enkelt men väldigt kul spel   Hill Climb heter det.....
Nu har pappan kommit hem och satt på kaffe efter middagen......Sen blir det soffkrasch för resten av kvällen för mig...... Fattar inte men är helt sluuuuut !!
GO KVÄLL HÖRES OM ETT TAG
Från Goa Gunilla

Från Härliga gammelmormor E

Traderavinst

Älskade Lilla Hjärtat

JIIIIPPPPIIII nr 14 färdig idag

T R Ö T T !

3 kommentarer:

  1. Vad du stickar fort! Känner du dig bättre idag?

    Kram! <3

    SvaraRadera
  2. Härligt med vackra handledsvärmare och vilket fint garn ❤
    Ja det är skönt att det finns lite roliga och gratis spel att ladda ner på mobilen.
    Kram fina du ❤

    SvaraRadera
  3. Ville bara 'värma'dej lite..Styrkekram ♥Gunilla

    SvaraRadera