Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 12 november 2013

Tack Snälla för länken

till Carinas garn.....då vet jag var jag kan beställa stickor TACK !! och Ja  jag säljer mina bluffisar och sotarmössor i den mån jag orkar...... Blev en eftermiddag och kväll med jobbig huvudvärk igen .... nu är det 8:e dan.....drygt......gav upp och tog alvedon.......... tittade en stund på tv 4  och pengarna på bordet....tänk om man fick vinna bara lite så man fick investera i mysiga ,mjuka ,ulliga,goa,små nystan av garn........ Nej nu är det dax att dra täcket över sig och sova...... Godnatt alla ...... imorrn är det Akademiska som gäller ¡

4 kommentarer:

  1. Ska tänka på dig i morgon när du ska till sjukhuset. Hoppas allt går bra.
    Kramis Virre <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kan sova i natt ❤
    Jag tänker också ha dig i Mona tankar hela dagen. Kram och lycka till fina du ❤
    Anki

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får tag i stickor. Tänker på dig idag och alla andra dagar. Stor varm styrkekram <3
    /Susanne

    SvaraRadera
  4. Tänker på dig! Hoppas av hela mitt hjärta att det går bra på sjukhuset.

    Hälsningar
    Katarina

    SvaraRadera