Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 18 november 2013

Så trötter......Så trötter.......

Ja idag blir det nog sängen tidigt om jag inte går över i ngn ny tidsrymd =)
Gick och la mig och släckte nattlampan vid 24 natten som va.......sen vid 04.30 väckte Linnéa mig för hon hade en sån fruktansvärd mensvärk så hon kunde varken gå eller sitta........så det va bara för mig att knata in till Lilla Ebba och försöka söva om henne .....men hon va snäll och go även om hon inte ville sova det lilla livet.......men vid 06.00 så började ögonlocken bli tunga på henne........
Jag gick upp halv sju och då sov hon........ Mysigt att få ligga och snosa bebis...hon är ju ingen bebis längre men hon luktar så gott........Sen va det dax att få iväg resten till skola och jobb.....medans Linnéa gick tillbaka in till sig och sov vidare med Ebba.....så nu är jag trött kan jag tala om för natten till söndag blev vi ju väckta av partande ungar som ville hem vi 04.00 på natten..så pappan fick agera Taxi.....och dom va nog
KÄRLEK

lite överförfriskade av novembernatten....för mycket fullmåne tror jag =)

Nej nu är det matlagning som står på schemat och sticka färdigt bluffisen nr 18..... middag blir Bruna bönor,vita bönor,falukorv och potatis.....älskar bruna bönor med mycket sirap mmmmmmm.......

5 kommentarer:

  1. Åh så jobbigt att vara så trött! Hoppas att du kan lägga dig tidigt ikväll...Men förstår ju att du ställer upp i alla väder! Här är så mörkt ute nu, usch o fy..ändå gillar jag hösten:) kram på dej Bettan ♥ Gunilla

    SvaraRadera
  2. För mig är det en gåta hur du orkar även när du sover. De j-a monstren tar väl en massa energi och den behöver du ja ha också till dina stickningar och familjelivet. Vad du gör så få för hundrar ggr inte dåligt samvete för att du inte orkar eller hinner!! Du är ju faktiskt inte bara mamma och fru utan monsterbärare och det kräver sin kvinna, min tuffa o goa Betty. Kram på dig i novembergråa dagarna men rätt vad det är kommer en sol!

    SvaraRadera
  3. Snubblade in på din blogg nyss, jag tror att den här sidan kan va nåt för dig: http://www.chrisbeatcancer.com/ :)

    SvaraRadera
  4. Du är beundrandsvärd♥

    SvaraRadera
  5. Sov så gott för det behövs nog ❤❤❤
    Anki

    SvaraRadera