Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 4 november 2013

Kvalitetstid på hög nivå =)

det blev helt barn och karlfritt här idag.....och efter min vardagsmotion med Mr D och Mrs S så va jag helt slut,alltså på riktigt slut...... men dagens motionspass fick vara kvar i orört skick hela dan.....ingen som röjde runt och kladdade ner eller tar fram saker och inte städar efter sig....så jag kunde med gott samvete tillbringa resten av dagen med min kära stickning...... och blev färdig med min Bluffis nr 10.....en vuxen modell..... och lade upp för en vuxen till i en mysig murrig grön färg...... Ska ju försöka hinna göra några mössor också så idag kom toffsarna jag beställde ifrån Garnci.... Så jag är nöjd med min kvalitetstid idag, huvudet fick vila.... men sen på eftermiddan så va lugnet över .... blir så trött på allt gap och surr...... Är Ville hemma ensam så är det inget röj.....utan det är när resten av gänget kommer hem..... Jag blir ju så stressad,så jag knappt vet vad jag heter....Dessutom så vaknade jag igår med sån fruktansvärd ryggvärk... och värken i bröstkorgen är så dryg .... nä nu har jag gnällt färdigt för idag...nu längtar jag till imorrn och ännu en barnfri dag..... får härlig tystnad fram till 14 innan alla börjar ramla in igen....så imorrn ska det STICKAS BLUFFISAR TILL FÖRMÅN FÖR CANCERFONDEN <3 Imorgon får jag storfrämmande från Åland....Tobias Mormor är hos dom i Sävja och skulle skjutsa hem Linnéa och Ebba och då skulle hon komma med in imorgon, Världens Gulligaste Människa..... Tycker så mycket om henne...kan man adoptera sig en ny Mamma..... henne skulle jag velat ha som Mamma....synd bara att hon bor på Åland.....lite långt att åka och fika....Men imorrn får jag träffa henne.....Nu ska jag ta mig lite giftpiller...tänk att ett piller kostar över 1000 kronor..Ett endaste piller.....tusen spänn.....proppar ju i mig mediner och sprutor för nästan 100 000 tusen i månaden...det är inte klokt !!!!! Tur man bor i Sverige <3 nu blir det Word Feud =) Sov så Gott !




4 kommentarer:

  1. Hej! Jag gillar verkligen din blogg, men nu måste jag få fråga... Mr D antar jag är herr Dammsugare - men vem sjutton är Mrs S? Svättmaskin? Siskmaskin? Nää jag har nog dålig fantasi för jag kan då rakt inte komma på det!
    Mvh
    Emma

    SvaraRadera
  2. Tycker inte du gnäller något om man tänker vad du går igenom. Hoppas så att allt ska bli bra och att under ska ske!
    Du är helt otrolig med hur du grejar och står i.
    Kramar från Virre <3

    SvaraRadera
  3. Du är såå go' Fanken du motionerar mer än mej,mr D gillar min gubbe att motionera med..:) f ö r s t å r att du blir stressad av kiv o väsen...Så gott att du har ditt sticke tycker jag! Va kul att hon kommer på besök då! Hade jag bott nära dej hade jag vart din morsa direkt:) Ha en fin dag gumman ♥ Styrkekramar Gunilla

    SvaraRadera
  4. Du är värd all egentid du kan få <3
    Jag tycker inte alls du gnäller och jag säger som du - Tack för att vi bor i Sverige när det gäller tex medicinkostnader.
    Hoppas du har haft det urmysigt med Ålandsbesöket.
    Kram till dig <3

    SvaraRadera