Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 29 november 2013

rehabilitering...... Skallröntgen MRT

ja det här med egentid(rehabilitering) vet jag knappt vad det är....... Men....... IBLAND SÅ HÄNDER DET........ och idag va en sån dag.....efter att Ville varit hemma i tre dagar,varit lite hängig så idag fick han gå till skolan ......och Philip & Julia va till skolan.....och Linnéa och Ebba for iväg till Stockholm och sen hem till Tobias.....så blev det tyst och rofyllt här hemma.....så skönt att få vila huvudet ett tag....det är ju liksom inte särskilt ofta det händer......och ikväll har det bara varit Jag,Philip och Ville hemma mysigt......Fick ju en beställning på en Pride Bluffis och den blev jag färdig med idag och den blev jätte läcker......Fick också hem ett beställt opalnystan till ett par benvärmare till mig ,så fint garn....och sen va det en så fint kort från mn nyfunna goa,mysiga vän Gunilla......Tack gulliga du......det värmde mitt hjärta <3 sen ikväll startade jag upp ett arbete till Ebba, en volang kofta i Drops cotton merino..och vilket härligt garn....rekommenderas till att sticka i till småfolket......Träffade min kusin Monica & Leif , änglar som hjälpte Titt idag......I dag på förmiddan ringde dom från röntgen och jag fick en tid på Måndag,blev så lättad av det beskedet....även om det innebär ett par timmar i maskinen from Hell ...... nu väntar giftpillerintag och myslådan.......Ha en Godnatt <3


4 kommentarer:

  1. Ja DU behöver egentid..ja vem behöver inte det..fast jag har massor med det! Fast då kan det bli åt andra hållet...kvittar hur man vänder så är rumpan där bak:)..Vassego för kortet gumman ♥ Skönt ändå att det blir gjort i helvetesmaskinen...ska tänka på dej, det vet du! Kram o ha en fiin dag vännen min...NU ska jag sätta mej o sticka också;) Gunilla

    SvaraRadera
  2. Härligt att du fick tid så snabbt i helvetesmaskinen fast gruvsamt också så klart.
    Va fin bluffisen i pridefärgerna blev 😊
    Du är värd din egna tid en stund på dagen. Jag skriver som Gunilla att jag har lite för mycket av den varan 😉
    Kram och jag hoppas du sovit som en prinsessa ❤
    Anki

    SvaraRadera
  3. Bluffkragen är jättefin, så den kan du vara stolt över! Skönt att du fick vara ifred, sjuka barn är ingen höjdare.... Så vitt jag förstår har du sluppit förkylningar och det är väl skönt?! Sen är jag faktiskt glad för din skull att du fick tid så snart, då efter måndag är väl hela kroppen testad? Då har du koll på monsterläget och de måste ha det jobbigt, det är hela du ett bevis på! Kram min tuffa och goa Betty!

    SvaraRadera
  4. Va bra att du fick tid så snart.Väntans tider är så jobbiga.Va fin bluffisen blev. Skickar en massa styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera