Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 6 november 2013

Mr F på besök

jodå nog kom han på besök... vaknade inatt flera ggr med så himla ont i halsen...... har inte mått allt för bra under dan....snuvig,tung i huvudet,små febrig och ont i kroppen.... Så Mr Förkylning välkommen !! Tyckte du inte att jag har mer än nog med skit i kroppen....men men "det som inte dödar härdar" Feber nu ikväll ....trodde jag skulle orkat sitta och titta på Oldsberg och Hellberg...men icke...... Dagen har varit grå och mulen...... men inne i soffhörnet har flitens lampa lyst....blev ju färdig med Bluffis nr 12 på dan....men sen har det gått i snigelfart med stickorna....nyser och snörvlar så det blir jobbigt att sticka....får sätta papper i näsan...så irriterande när det rinner..... Julia hade öppet hus på sin gymnasieskola ikväll och Pappan,Ville,Mia och Zacke åkte in för att kolla....Hon går ju på Fyrisskolan här i stan..... Fick hem flera toffsar idag som jag ska ha på mössor som ska stickas upp till Julmarknaden...har bara inte kunnat bestämma mig för vilken modell ännu ......nä nu ska jag ta alla mina piller och lägga mig,idag blir det inget skutt ner i sänghalmen..... Sov Gott <3





2 kommentarer:

  1. Jag tänker mycket på dej fina vän♥ Så om du möjligtvis tycker dej se att natten är lite ljusare nån gång så kan det vara mina stjärnor som tänds för dej ♥ Åh blev du förkyld nu? Usch så tråkigt för dej...Krya på dej gumman ♥ Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Åh nej inte Mr F också.
    Kram och krya på dig <3
    Hoppas att du har fått lite sömn inatt.
    Låt stickorna och händerna vila idag. Ligg i soffan och bara va du idag.

    SvaraRadera