Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 23 november 2013

Händelserik dag på alla det sätt....

I dag har vi haft förkalas inför Villes födelsedag då han fyller på måndag och alla jobbar och har trötta barn att hämta på dagis =) så klockan 14 va det dax för fika och firande....alla syskon kom med eller utan barn av olika anledningar....och Ville va så nöjd.....Han fick Batman lego av Emma & Lars.....Ironman lego av Malin m familj...... Turtleslego av Micke m familj...... En vit skjorta m slips av Sara m familj......Blev ett mysigt fikande....efter det så skjutsade pappan in Linnéa,Tobias och Ebba till Sävja.....och köpte med sig Mc Donaldsmat på vägen hem......Två småkillar blev superglada och åt upp allt m god aptit......sen hände ngt och med respekt för dom inblandade så vill jag inte gå in på vad som hänt...men det blev en aning stressigt och läskigt.....men jag hoppas att det inte är så farligt som vi trodde........En stor eloge till ambulansen i Uppsala <3 Mia har fortfarande skapligt ont och blir det inte bättre så vankas det nog gynakuten för henne imorrn......bara hoppas att jag orkar fara iväg till Julmarknaden imorrn......Pappan ska fara iväg till Högbobruk och åka skidor på förmiddan.......så det känns kluvet just nu......... ja ja det är imorrn så mycket kan hända tills dess...."Vis av erfarenheten"  så nu ska jag lägga mig och försöka sova då föregående natt blev nästintill sömnlös då en viss ungdom förfriskat sig för mycket och åkte helt galet med bussen.....men tack vare en sjysst chaufför kunde vi hämta upp

verbörande vid centralstation ca 05.00 på morgonen....Skitungar !!!!!!

2 kommentarer:

  1. Va kul för Ville med kalaset:).Ja överförfriskade barn har vi haft också Bettan:)..hoppas dottern kryar sig...kram fina vän Gunilla

    SvaraRadera
  2. Jag tror minsann att Ville tycker om lego 😉
    Hoppas att allt är lugnt hemma och att dottern är piggare idag❤
    Jag håller tummarna för att du orkar och kan komma iväg på vinter marknaden.
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera