Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 21 november 2013

Jag har nått mitt mål, nu blir allt en bonus....

Ja då har jag nått mitt mål med 20 stycken stickade bluffisar för vuxen och barn....så om jag hinner med nån mer nu innan Julmarknaden på söndag är det en bonus.....har ju fler men dom är stickade innan November . grått och trist ute idag med..... så det har varit mysigt att sitta i soffhörnet och låta stickorna arbeta medans man tittar ut på regnet...... idag är det veckohandling som pappan får göra när han slutat jobba...... så härlig uppackning väntar..och jag som är så trött och yr...... men kan jag undvika att pappan packar upp så..... för annars blir det heltokigt inplockat...  idag på en av stickgrupperna på Facebook så va temat "Vart ifrån man får sin inspiration" så vet jag va min kommer ifrån iallafall =) mina ungar förstås....ÄLSKAR ju att sticka babykläder.... och fick ngn kommentar förut ...om jag skaffade ungar för att ha ngt att sticka till......och nu är det ju barnbarnen som pluppar ut i lagom takt så jag får sticka smått.....nä nu lite kaffe efter middan =)

2 kommentarer:

  1. Hoppas det gick bra att packa in varorna så det inte är kaos i skåpen 😊
    Vilken tur att det kommer fler småfolk i din familj så du får fortsätta sticka små kläder.
    Kram ❤
    Anki

    SvaraRadera
  2. Så härligt att du klarat stickmålet för bluffisarna. Jag skulle ju ha tröttnat efter två, tror jag. Det ska vara variation och omväxling då trivs jag. Men somlig väljer man inte, det väljer en själv och då får man stå ut med om det blir upprepning eller variation. Du är en fantastist kämpe i alla lägen min tuffa Betty!

    SvaraRadera